Nekad Luckeakerlund07 | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckeakerlund07

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171086127/

Ditt Hex-ID: 1100001482ba72f

Vad är din discord tagg? Åke#3984

Vem var det som bannade dig? weedlangaren

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sexistisk ~WeeD LangareN. Återstår: 19 dagar 9 timmar 38 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de inte såg hela händelsen för det började med att hon kom fram till mig och sa du ska ta hand om min unge så jag och mina kompisar försöker hålla koll på ungen men han cyklar iväg och vi hade inga bilar så vi behövde springa efter ungen och han var för snabb så vi tappade bort honom och den här tjejen sa till oss innan att om ni tappar bort ungen så kommer jag att döda er.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att hon kom fram till mig och sa du ska ta hand om min unge så jag och mina kompisar försöker hålla koll på ungen men han cyklar iväg och vi hade inga bilar så vi behövde springa efter ungen och han var för snabb så vi tappade bort honom och den här tjejen sa till oss innan att om ni tappar bort ungen så kommer jag att döda er. senare träffar vi henne på torget och hon är arg på oss för att vi tappat bort ungen och så säger hon hoppa in i bilen så ska vi prata lite men jag blir lite orolig efter som att hon sa att hon skulle döda mig om något hände ungen så jag åkte med henne in i ett parkerings garage och så börjar hon säga att jag är sär och att hon ska slå mig så kallar henne kärring så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för jag hade kunnat struntat/report istället för att hålla på mot henne.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev tidigare bannad för lall i fängelset och det jag lärde mig av det är att inte hoppa runt och upphetsa folk som att få m,ed dom i ett slagsmål eller något annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låtit bli att tjafsa med henne och bara struntat/report och bara gå där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig säga något som folk tycker är kränkande eller att inte bry mig om människor som tjafsar med mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka