Accepterad Luckeakerlund07 | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckeakerlund07

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171086127/

Ditt Hex-ID: 1100001482ba72f

Vad är din discord tagg? Dr snuggles#1337

Vem var det som bannade dig? Kevve

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: copbait, suntförnuft ~kevve. Återstår: 6 dagar 12 timmar 42 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att han valde att banna mig på grund av att han trodde jag copbaita för att vi körde från polisen vid ett trafik stop då jag och min kompis hade knivar och inget körkort och då åkte iväg när de skrek ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att jag och min kompis hade vart med på ett olagligt street race och polisen kom ditt så stack därifrån sen drog vi ut på motorvägen och gasar och så kommer en polis i andra filen och vänder och drar på blå ljus och vi körde nästan 230kmh och vi stanna och kolla vad de vill och de hoppade ur bilen och skrek ur bilen och jag och min polare hade kniv och inget kör kort jag tror min polare hade meth på sig också och de skerk hoppa ur bilen dem stannar mig och kag ahr inget körkort=olovning körning=60 minuter villket blir fängelse villket blir att dem mst söka igenom mig och och har okcså 1 kniv villket är ytlligare 30 min, dä ä'r de inte cobait om jag riskerar fängelse villket itne är cobait då jag vill itne sitta i fängelse och irl hade man draigt snuten för man inte karkort samt 3 knivar och vi körde men vi körde in i ett noclipande mod så vi flög i luften och voltade med bilen och vi åkte in ändå i 160 min

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig så var det en felaktig ban men kanske från hans perspektiv så kanske det såg ut som att det var en klar ban och vi ville inte åka in.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare banns är små när jag var ny och pratade ooc och inte rpa på skador lika mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske skulle kunnat hoppa ur bilen men vi ville inte åka in eller så kunde jag ha saktat ner farten kanske jag vet faktiskt inte för jag tycker inte jag har gjort något fel men jag hade kunnat hoppa ur bilen men ville inte riskera fängelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att i såna lägen snacka med polisen och kanske ta straffet.

Har du läst våra regler? Ja

Du får en chans, för det verkar som att du hade bra anledningar till att inte stanna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka