Nekad Lucke343 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucke343

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198875681859/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucké#9247

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ahmed balal. Hans uppväxt har varit väldigt svårt eftersom han inte har haft mycket pengar. Hans familj träffade han knappast eftersom de var och jobbade hela tiden så han och hans familj skulle överleva. Ahmed behövde redan börja jobba när han var 15 år gammal så de kunde försöja hans familj med mat och sånt. Ahmed största mål är att få pengar så han kan försörja hans familj så de överlever. Ahmed uppväxt har varit svår eftersom han har varit dålig i skolan och så missade han gymnasiet eftersom han behövde jobba. Ahmed har alltid hållit sig borta från det kriminella livet eftersom han tycker att det är fel att vara kriminell och vill istället jobba till sig pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem på unive eftersom jag är en seriös person som tar rp väldigt seriöst och vill uppnå en sån bra rp nivå som möjligt. Jag borde också bli medlem eftersom jag har rpat länge och vet hur man gör bra scenarion för båda sidor så ingen har det tråkigt i ett scenario. Jag borde också bli medlem eftersom i de scenarion som jag är med i sig försöker jag med allt som bara går för att det inte ska bli lall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till unive är just att det kommer bli bättre rp i de scenarion som jag kommer vara med. Jag kommer också bidra med en bra rp nivå som kommer gör arp bättre där jag är. Jag kommer också försäkra bidra så det blir mer seriös rp och inget lall eftersom det förstör hela rp när det blir lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för båda sidor vilket menar att man gör scenario så båda sior kan vinna och ha roligt så man inte gör scenarion där andra partnern kommer att ha det tråkigt utan man gör de så båda har kul och kan vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive genom mina kompisar och ssen hittade det också på nätet som på twitch och yt. Men jag har också spelat här tidigare och så hittade jag den igenom det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka