Accepterad Lucke13 | Medlem ansökning [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Лакеее.

Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Sedov

Vad är ditt discord namn? Luckeee.

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Sandberg, han är 21 fyller snart 22. Tycker om att umgås med andra, tycker om att jobba. Han har brukar vara i skogen och ta det lugnt för att han trivs där och tycker det är trevligt. Alex Har stort intresse för bilar. Drömbil är Ford GT. Han är rädd för mörkret och för att bil rånad och hotad på grund av att han har blivit rånad och kidnappad en gång men polisen hjälpte han så inget hände och han skadads inte. En av hans kompisar heter Walter och dom brukar vara med varandra. Dom burkar åka runt i bilar ta det lugnt och badar. När han var liten så var ville han jobba på sjukhuset. Alex hade också några djur en hund och en katt när han var liten det är därför han gillar djur. Han tycker om att hjälpa andra för att det gör han glad och han är typ alltid glad. Han är ganska bra på att spara pengar för att han vill t.ex. kunna köpa sin drömbil någon dag. Han är uppväxt i Dalarna i staden Mora, han hade en ganska bra uppväxt och hade ganska många vänner men hade lite svårt i skolan men det löste sig. Nu när han blir äldre så vill han flytta hit för att det finns en utbildning som handlade om natur i staden som han vill gå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarion. sant följa alla regler för min och andras spelupplevelse.
jag spelar för att det är roligt och inte för att förstöra för andra och inte för makt och pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ej ska köra på servern bara för att alltid vinna ett scenario, (ej vara självisk) man ska köra ett för att det är roligt inte bara att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. RDM du ska inte döda någon utan anledning. VDM att du inte ska döda någon med ett fordon. Metagaming du ska inte ta info ooc till spelet(IG). Sunt förnuft är logiskt tänkande att om någobn riktar vapen mot än ska du inte kaxa emot för då kankse han/hon skjuter än och du ska inte hoppa ifrån en byggnad för det hade du inte gjort i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, min första server jag spelade på var unive ochd et var i början av sommaren sen har jag spelat på Strive, Velo och Pretown.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Tillbaka