Nekad LuciusMalfboy03 | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuciusMalfboy03

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ESTMGK/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson

Vad är ditt discord namn? Lucius Malfboy03

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en som gilla att gå ihop med samhället och bygga sin karriär en väldigt framgångs rik person och gilla även att skaffa välidigt mycket kontakter samt vänner för att han ska göra detta så är han en trevlig person och vill alla det bästa och detta tror han kan vara en bra väg framåt i sitt liv. Han är född 2003 och är väldigt ung kille som vill ha en bra karriär och mycket pengar men samt väldigt fina bilar. Hans intressen är att vara med vänner och köra fina bilar men även också göra samhället till en bättre plats och att han tycker även det är viktigt att alla behandlas bra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill bidra till denna servern och kunna söka jobb som kräver lite extra och jag själv anser mig som en väldigt bra exempel som kan hjälpa servern eller samhället till en bättre plats så att alla kan få en bra upplevelse i Unive Roleplay

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker den är en bra server med mycket möjligheter och man kan göra mycket saker och detta tycker jag är väldigt bra beroende på dom andra serverna som jag varit inne så är denna väldigt speciell eftersom det är mycket folk inne men samt finns det mycket möjligheter och mycket man kan göra

Hur hittade du Unive? Jag hittade den igenom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli en av dom mest framgångrika och att jag är en miljonär och sedan skaffat mycket kontaker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka