Accepterad Lucii#1216 | Medlem ansökning (Madsix)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucii#1216

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Lucii#1216

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2008

Berätta om din karaktär. Alan Aziz, känd som tvilling bror till Akhi Aziz. Alan född 1988/06/09 kommer ursprungligen ifrån Afghanistan och immigrerade till Sverige när han var 6 år tillsammans med sin tvillingbror Akhi, och sina två föräldrar Mohammed & Marie. Marie var svensk och träffade Mohammed utomlands och fall för varandra mycket hastigt. De valde att bosätta sig Afghanistan, efter ett tag valde de att ha barn, Akhi kom först, sedan Alan. Vid 6 års tid, så hade soldater ifrån grannlandet börjat attackera byn de bodde i och var tvungna att fly, Marie som var svensk föreslog att fly till Sverige då hon bott där hela sitt liv fram tills Afghanistan. De flyttade dit. sedan dess bodde de i Sverige. Akhi & Alan har bott i Sverige i ungefär 29 år och är uppväxta i Fittja, Stockholm. Alan började svensk skola och gick linje samhälle medan Akhi hoppade ur skolan i slutet av 9.an. Marie & Mohammed dog när tvillingarna var ungefär 22 & 23 år, mycket tragiskt. För Akhi gick det sådär, han blev inblandad i kriminalitet och var nära på att dö flera gånger, det tog slut för Akhi vid 35 års åldern, så gammal som Alan är idag. Hjärte krossande nyheter för Alan, han valde att kämpa vidare med livet. Alan funderade om livet med kriminalitet, att göra sin bror stolt, eller att gå en annan väg och vara ren. Just nu arbetar han som städare på en bilfirma i Stockholm. Alan hade tänkt att flytta till en ny stad, ta ett flyg, först måste hans biljett bli godkänd. Han började packa sin resväska och skickade in en ansökan om biljetten. Nu väntar han på svar, stillasittandes i sin soffa med tv:n igång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har mycket goda erfarenheter & egenskaper inom rp så kan jag tillföra en mycket god rp på hög nivå där rollspelet blir roligt för alla sidor. Blåljus personal, civila, kriminella. Jag kan bidra med mogna karaktärer som håller en bra och acceptabel nivå inom rp:t

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag spelar igenom ett scenario för andra partens skull, att inte bara jag måste vinna eller vinner. Att jag som kriminell faktiskt ger upp i ett fot jag eller biljakt emot polisen. Låter de också ha kul inom rp, inte bara att det ska vara jag själv som vinner hela tiden, eller han/hon som bara vinner.

Hur hittade du Unive? Min vän Ultralord som han kallas gav mig en inbjudan och rekommenderade servern, sedan har jag sett på streams hur roligt det ser ut och blev inspirerad, med stormningar som polisen gör, och byteshandel mellan kriminella nätverk, civila som gör sitt dagliga arbete.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka