Nekad Lucifer420 | Ansökan till Servervakt [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucifer

Icke Medlem
Meddelanden
734
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad heter du på discord? Lucifer#0007

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja jag jobbar ju runt 7 timmar per dag, oftast mellan 10-12 till 17-19 men när jag kommer hem så brukar jag duscha, äta sen hoppar jag IG och spelar. Brukar vara uppe sent på natten och brukade alltid ta "nattshiften" när jag var staff.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Bra fråga, har ju 2021 medlem och spelade på Unive på ett annat discord konto men längre än 2 månader iaf. Går att kolla upp.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går ej o bifoga, får skicka PM till personen som tar denna ansökan om den blir godkänd.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att "vakta" servern genom att banna eller kicka personer som begår milda regelbrott. Har en person begått grovt regelbrott så skickar man ut i förlängning bans så får en staff ta hand om det.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill förhindra att folk som begår regelbrott och stryper RPn inte gör det för andra personer och därför kan jag kicka eller banna dom i en timme. Jag vill att alla ska få ha så bra och Roligt i RPandet som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att du tex bannar någon bara för att vinna ett scenario, eller tex be någon staff unbanna en person då han vart "felaktigt bannad", kan även räknas som abuse. Ett exempel på abuse är att man tex revvar eller har toggleid i ett scenario för att vinna. Kan hända i många scenarios.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka