Nekad Lucifer420 | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucifer

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
740
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Lucifer™#0007

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Olika men brukar vara från 16-02 eller nått sånt

Hur länge har du varit medlem på Unive? Joinade juli så de har vart ett långt tag nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 men runt 3-4 är riktiga, går ej o lägga in bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att försöka hålla servern ren från lallare men inte göra staffs arbete. Du som servervakt kan bara temporärt banna personer i en timme och du ska inte försöka leka staff eller liknande. Säg att du tex RPar på piren där det finns flera uppgifter. Du ser någon som lallar, då ska du banna dom i en timme och har dom gjort något värre än det så ska du skaffa bevis som tex medal clip och skicka ut det i ban förlängning. Då kommer en servervakt ansvarig att förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag har kört på Unive ganska länge nu och jag ser lallare på servern varje dag men då är det bara ett få antal servervakter och staffs på plats, vilket gör att lallet "expanderas" på servern, Eftersom att jag är väldigt sträng, skarpögd och aktiv så tror jag att jag skulle tillbringa mycket nytta till servern. Jag vill förenkla arbetet för staffs då jag vet att dom jobbar extremt hårt varje dag och därav vill jag göra det enklare för dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man tex revivar eller dvar utan anledning. Tex att Reviva för att du blev skjuten eller att du DVar en bil utan anledning. Det kan också vara att du tex inte bannar en person bara för att dom är din vän eller liknande.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top