Dubbelpost Lucifer | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucifer

Icke Medlem
Meddelanden
734
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LuciferTMZ/

Ditt Hex-ID: 110000143fb4331

Vad är din discord tagg? Lucifer™#0007

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 78E102F3-6BE7-4B36-AC16-AF6B4DDBF0C9.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt Limpis så har han bannat mig för Toxic Beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så satt jag och kollade igenom lite filer på datorn som kan ha dragit ner prestandan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig då staffs alltid ska vidta åtgärder mot personer som begått regelbrott, i detta fall har jag varit toxic.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns tyvärr inte varför jag fått alla bans men jag kan redan säga att hälften är felaktiga, två ifrån när jag var ny på servern och bara var ute för att lalla, resten är rätt utplacerade. Jag har tagit lärdom från dem genom att inte begå regelbrottet igen och visa hänsyn samt följa reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sänka attytiden genom inte säga det jag tänkt säga. I detta fall har jag kallat några personer NPC’s, vilket är ett internetskämt som flödar på nätet just nu, dels kallade jag Sonkiez, Borzy, Siggeed och Karimo NPC’s men eftersom att vi har skämtat om detta jätte länge visste jag att dem inte tog åt sig. Jag har försökt mitt bästa att bibehålla standarden för att vara kvar på servern och även min banhistorik är ganska låg, som även visar att jag inte är en problemspelare. Skulle dessa staffsen tagit åt sig så skulle dem kunna skrivit till mig att dom inte gillar min humor. Jag har dock grövre humor än andra och detta vet tillochmed Philip om, men det är humor som inte bryter mot standarden, om den gör det så tar jag det i PM och inte i Unive’s offentliga chatter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte använda den typen av humor i offentliga chatter samt inte vara en spelare med ett toxic beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka