Accepterad Lucifer | Ban Överklagan [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucifer

Icke Medlem
Meddelanden
734
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LuciferTMZ/

Ditt Hex-ID: 110000143fb4331

Vad är din discord tagg? Lucifer™#0007

Vem var det som bannade dig? shasta

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag inte hade /sme Rem så tungvapnet drogs upp ur röven, det blir då fail rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i häktet, en lallare kommer in i en annan cell o ja drar upp tungvapen så han ska gå ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig. Det var mitt fel att jag inte hade /sme Rem och det blir du Fail RP när man då drar upp tunga vapen ur röven. Saken är att det finns vissa som rpar på att dem kan se /sme och använder det till sin fördel och därav använde jag inte det för då tycker jag inte det blir roligt för båda parterna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 11 bans, hälften felaktiga som jag unbannats för samt 2 när jag var ny till servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat använda mig av /sme rem eller liknande så att det inte blev failrp. eller alternativt lagt av mig vapnet men eftersom att jag nyss hade kommit till stationen från scenario och vi skulle ha förhör. därav hade jag inte tid för att gå till vapenskåpet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte FailRPa och att ha /sme oavsett

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Din ban överklagan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka