Accepterad Luciano Vito | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luciano Vito

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198342746981/

Vad är ditt namn i verkligheten? Paul

Vad är ditt discord namn? Keeyp990#7611

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Luciano Vito 24 år gammal, singel från italien och kommer från en familj där många älskar jobba inom lagen. Min mamma jobbar som försvars advokat och min pappa gick efter hans fars fotspår och jobbar som områdes polis. Min farfar jobbade som Polis han var högt uppsatt inom polis jobbet (Chef). Idag så lever han inte... I dags läget så jobbar Luciano som väktare men har en utbildning som polis och har inte börjat jobba som det än och har flyttat från en stad som heter UNIVE. Jag trivdes inte så mycket i den staden eftersom det var så många kriminella som inte kunde hantera saker och ting. Mina intressen är att gymma det är min hobby men största intressen att komma in i den nya staden som polis rollen och börja mitt liv där eftersom jag gillar att handskas med människor både goda och onda jag är en människa som vill ta hand om folket som tar fel väg i sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag kommer bidra med mycket positivitet och inte negativitet, Jag kommer även bidra med att hjälpa till med t.ex att skicka in reports ifall nån inte sköter sig samt om folk inte kan bete sig inne på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? ag har nu spelat på eran server ett tag och nu tänker jag varför inte söka till en WL och rpar seriösare för att söka jobb med mera.

Hur hittade du Unive? Jag bläddrade igenom FIVEM SERVER LIST på internet och då dök ni upp med ex antal många spelare så jag tänkte varför inte påbörja min resa med er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva in i min karaktärs liv som rollspelare och ha kul med andra karaktärer lära känna personer på servern så att man får mer upplevelse i spelets gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på eran server just nu och har inte tänk flytta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka