Accepterad Luciano | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luciano

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? luciano055

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Andersson och är 21 år gammal han växte upp i en rik familj,han har alltid haft lätt att få det som han vill här i livet.Gustav är väldigt intresserad av aktier och att jobba hemifrån.Han har haft en tidigare fru men det funkade inte så bra så dom skiljde sig,Hans dåvarande hustru tog alla pengar och alla hans dyra saker han hade så han var tvungen att börja med den kriminella branschen.Tiden gick och han blev springis åt ett fruktat gäng han jobbade lite smått och gott tills han tappde bort 4g cannabis som han sedan skulle på sota för.Gustav var ute och åt mat,han kollar ner på maten medans han tuggar och då hör han att det knackar på fönstret han vrider huvet och sju maskerade grabbar står där.Ni kan förstå vad som hände sedan,Gustav vart livrädd och flyttade till staden Unive där han nu söker Jobb och medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med 2 år erfarenhet av rp och såklart en seriös och rolig rp för både mig och alla andra.Jag kommer direkt skaffa jobb och göra staden till en bättre plats igenom mitt roliga sätt att rpa på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen lycka att man ska tänka på dom andra med så det blir roligt för alla t.ex om jag blir jagad av poliser då ska jag ge dem en chans som dom ger mig så det blir lika roligt för alla.

Hur hittade du Unive? Vänner

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka