Inaktuell LUCE_BOY | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

LUCE_BOY

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Wern

Ditt discordnamn: ♰𝕃𝕦𝕝𝕝𝕖♰ / lucas_66051

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag har tidigare erfarenheter och är en riktit mogen o bra kille. Jag är trevlig hjälper gäna till och är alltid glad.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket folk som lallar o liksom förstör rpn för andra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer vara så aktiv som möjligt o titta o vara väldigt noga på alla spelare ävern discord.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? genom att jag är lugn och opartisk jag tar inte och väljer sid även om din kompis är inblandad. Jag lyssnar på båda parter innan du bestämmer något.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att göra det bästa utav det. Jag är väldigt duktig i skolan så har inte svårt för att plugga vilket gör att jag kan lägga ner mer tid på serven. Jag kör gokart tre dagar i veckan men kommer hem på kvällen så kommer att vara aktiv 3 timmar på kvällen dom dagarna jag kör gokart vilket är Modag,Onstag,Freda. Fredan kommer jag dock sitta uppe till kanske 3 till 4.

Hur länge har du spelat på Unive? Sirka 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Genom massa andra servrar tex Förorten. Sen har jag varit ärgare och grundare på ett par tidigare servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka