Nekad luce nisson | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luce nisson

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198340475523

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Nilsson

Vad är ditt discord namn? Bosse Nilsson#0539

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Bosse Nilsson och är 23 år gammal, Han bodde med sin mamma i en lägenhet men när han var 12 år gammal lämna hans mamma han. Då blev han väldigt upprörd för han var tvungen att bo i deras husvagn och äta fisk. Men när han blev 15 Ändrades hans liv helt. Han fick sitt första jobb, hans första bil men också hans nya bästa vän Björn Kruka. Som hans första jobb så blev han reporter, som hans första bil var det en Volvo 242. När han blev 23 så hände det något ännu sjukare han fick sin första sport bil. Han blev så lycklig och glad och sen des har han bara kört runt med den. Han hänger mest på piren hans intresse är BMW. Han älskar verkligen Bmw han gillar också att dricka red Bull

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag ska bli medlem är för att jag e inne minst 3 timmar om dagen. Jag lyssnar på alla regler och v folk som är högre rank än mig. Jag är en snäll och trevlig person. Om jag blir medlem vill jag jobba på mekonomen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att man lär känna andra människor och att man kan göra saker med varandra, men annars är det att det är roligt att spela det och kanske leka nån som du tycker är rolig att vara när du kanske är med dina kompisar. Unive är en bra RP för det är mycket som finns som inte finns på andra RP:s

Hur hittade du Unive? Jag har sett Unive på Youtube och Twitch. Mina kompisar har också sagt att det är en bra server att spela på, De säger att det är en server där du spelar för du tycker det är roligt och för att ha något att göra på fritiden. Unive är en server som lockar folk till att spela det. Och det borde det verkligen göra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli medborgare och Att jag ska jobba på mekonomen. Men det är bara att kämpa. Jag vill ha en riktigt snygg Bmw m4 f82 och en Nissan gtr. när jag har fått de bilarna ska jag mest hjälpa folk med saker t.ex.. laga deras bilar köra de om de behöver och mera. Men de jag mest vil komma i mitt rollspel är att få bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bi medlem men jag vill också bli mod på servern. på unive vill jag har Mod, medlem och donator och streamer. på unive ska jag försöka med att göra unive till den bästa servern som finns. Det finns folk i unive som kanske säger emot er eller som säger dumma saker. Jag vill att alla ska vara bra vänner om man inte rollspelar inne på unive. Jag vill fortsätta spela på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive för har inte hittat något annan server och jag har blivit rekommenderad av många att jag ska spela på unive. Så jag littade på de och började spela på unive så jag spelar inte på någon server mer än unive. och jag vill fortsätta med det

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag antagligen har jag väll gjort något som är emot reglerna och då får jag ta att jag blir bannad. Det är ert val och jag kan inte ändra på det mer än att fråga om man kan få bättre svar varför jag blev bannad.

Nekad efter muntlig intervju.
Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka