Accepterad Luccemaster357 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luccemaster357

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/luccemaster357/

Ditt Hex-ID: 11000010ae7a473

Vad är din discord tagg? sheeeeeLucas#6420

Vem var det som bannade dig? JagHeterOscar

Hur lång tid var din ban? ca 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~JagHeterOskar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tycker inte själv att det var så farligt men jag tog presis ut min motorcykel och sedan körde jag ut på vägen och såg en lambo stå i kanten och jag körde till den körde runt den och kollade för tyckte den var fet. Sedan stod jag och väntade på rött ljus och medans jag väntade så burnade jag lite fram och tillbaks, dock inget som störde trafiken utan jag burnade på en och samma plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och burnade och väntade på att det skulle bli rött ljus

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att det var en felaktig ban eftersom att jag inte körde så himla olagligt. Men jag har lärt mig nu av mina misstag och det ska inte ske igen.
Jag tyckte även att det var för känsligt att banna mig för att jag körde runt lambon, ja jag körde i kanten på trottoaren men jag körde runt för att kolla på lambon.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha burnat vid rött ljus och inte kört runt lamboghinin

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att köra försiktigare

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka