Användarnamn: lucasth
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lucasx69x
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? .lucas#6088
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2002
Berätta om din karaktär. Lucas Johansson, 29 år. Precis gjort slut med sin fru, bitter över det men ibland tar de över så att han blir våldsam med tanke på hans bokstavskombinationer. Kommer från en rik familj men föräldrarna gav upp hoppet med honom och skicka ut han på sin egna resa i livet vid 20 års ålder. Han har haft det tufft att lyckas men han kämpar brutalt för att visa hans föräldrar att dem gjorde ett misstag att bryta kontakten med honom.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kommer bidra med bättre energi på servern och även få fler att vilja söka till servern för att den kommer öka rp mässigt också. Ska bidra med längre scenarion som kommer nog bli mer intressanta för de medverkande i scenarionen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 430
Hur hittade du Multistaden? hittade via fivem search
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lucasx69x
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas
Vad är ditt discord namn? .lucas#6088
Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2002
Berätta om din karaktär. Lucas Johansson, 29 år. Precis gjort slut med sin fru, bitter över det men ibland tar de över så att han blir våldsam med tanke på hans bokstavskombinationer. Kommer från en rik familj men föräldrarna gav upp hoppet med honom och skicka ut han på sin egna resa i livet vid 20 års ålder. Han har haft det tufft att lyckas men han kämpar brutalt för att visa hans föräldrar att dem gjorde ett misstag att bryta kontakten med honom.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kommer bidra med bättre energi på servern och även få fler att vilja söka till servern för att den kommer öka rp mässigt också. Ska bidra med längre scenarion som kommer nog bli mer intressanta för de medverkande i scenarionen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Hur många timmar har du på FiveM? 430
Hur hittade du Multistaden? hittade via fivem search
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej