Nekad lucassssss1231 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucassssss1231

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? g633333333333

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Per broberg han är 35 år gammal och haft en ganska dåligt bakrund då hans pappa var alcholist och hans mamma dog när han var 5 år gammal han pappa drack väldigt mycket och slog han om han inte lydde honom han kunde ha blåmärken överallt men när per blev 15 så började han med droger och alchol väldigt mycket sedan rymde han hemmifrån doch så lyckades han sluta med allt detta då han sökte hjälp när han var 20 år gammal och blev fri från allt men en sak han har velat bli de är polis dock han dåliga val i livet men han har börjat må bra nu dock så¨är han i en mild depression

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra roleplay jag kan göra så de blir mer social Rp och jag vill väldigt gärna vara polis så jag kan hjälpa till med en rolig och social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att de ska vara roligt för alla och inte att bara jag ska ha roligt och att jag ska vinna varje sencario alla ska en chans liksom alla ska ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dem tex rdm om man skjuter utan anledning vdm om man kör på någon metagaming om man typ sitter i dc och säger var man är om man är kiddnappad eller liknande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag har spelat på många olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte det

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka