Nekad lucassssss1231 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucassssss1231

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199413465066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001569e0fea

Vad är din discord tagg? luke1337__1_50400

Vem var det som bannade dig? Adde34

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa n ordet ig. Jag vet att det inte alls är tillåtet att säga såna ord för det är rasistiskt. Men sanningen var att jag pratade i dc med min vän som spelade fortnite så jag metade inte och då hade buggen så man pratar ig hela tiden hänt och då sa jag ju n ordet men det var ej meningen att säga det ig. Han varit väldigt tacksamt om jag får fortsätta och spela på den fantastiska servern Unive, kommer absolut aldrig göra om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner åkte i en bil och då satt min kompis i dc på "trakten" och då när beatet kom så sjöng jag shoutout till n ordet men det v ar ej meningen att det skulle komma ig för bugget som gjorde att allt jag sa, sa jag ig sen blev jag bannad. Men det var ju absolut inte meningen att säga det ig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban för jag kan erkänna själv att jag sa n ordet men som sagt det var absolut inte meningen att säga det ig. Skulle bara säga det till min Fortnite spelande vän i dc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut så detta är första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha sagt n ordet men det var ej meningen att jag skulle säga det ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man absolut inte ska säga n ordet eller andra rasistiska saker ig för då kommer man få stora konsekvenser som jag nu fick men ångrar mig väldigt väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka