Nekad Lucasss | Ban överklagan (sather)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostshark50

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407793742/

Ditt Hex-ID: 11000011aacbc4e

Vad är din discord tagg? Lucasss#1690

Vem var det som bannade dig? ~Sather

Hur lång tid var din ban? 3 dagar och 23 timmar och 58 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall, halv-ooc av ~Sather. Återstår: 2 dagar 22 timmar 1 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att ja råkade säga en sak som dom säger är halv ooc och har inte spelat på servern så länge så visste inte de va något som hette halv ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. är att ja råkade säga en sak som dom säger är halv ooc och har inte spelat på servern så länge så visste inte de va något som hette halv ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . typ ja men typ nej också för ja har inte spelat på unive så på länge nu bärjade spela igår kväll så ja visste inte dom hade lagt till en sak som hetter halv ooc så råkade säga de så därför tycker ja de är falks ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer knap ihåg va som hände men kommer ihåg senaste ban iallafan men alla andra bans kommer ja inte ihåg men jag kan berätta va som hände på senaste jag och min kompis va arbetare på saras bil AB och vi va korupta och sen så fick vi en till chans att fixa ihopp alla pengar vi hade slösat och vi fixade ihopp de men sen 1 timme efter vi hade fixat de så blev vi bannade så de är typ de ja ja kommer ihåg från alla 5 bans men ja har iallafal sakt sanningen om 1 ban men kommer inte ihåg resten av dom fyra bans så kan tyvär inte säga någon om dom kommer inte ihåg dom så sorry för de men har försökt mitt bästa (=

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle läst reglerna igen plus tänka på va ja säger (=

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska läsa reglerna 1 extra gång bättre 1 extra gång istället för 1 förliten gång plus ska tänka på va ja säger innan ja säger de och tänka på halv ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar de (=

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka