Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mor0ts/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Liljeblad
Vad är ditt discord namn? lucass#8888
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Liljeblad och är 18 år gammal, när han var 4 år gammal vart han bort adopterad och han vart inte adopterad förens han var 9 år, sen så har han blivit mobbad hela sitt liv så han har haft det svårt att skaffa vänner och därmed har han svårt att lita på folk, han har ett stort intresse för bilar och hans drömjob är mekaniker, han är väldigt snäll och skulle sätta sitt egna liv för att skydda någon annan. hans styrkor är: han är smart och stark.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att det här känns som en bra första server att starta på, jag ska hålla mig på en hög rp nivå och följa alla regler, jag kommer också sköta mig och se till att min rp nivå förbättras.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det ser ut som den bästa servern och att ni är seriösa
Hur hittade du Unive? jag sökte på "swe" på fivem och det var den som jag la märke till
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att alla ska ha kul men samtidigt ha en seriös rp nivå, jag vill också hjälpa andra och höja min rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hjälpa så många som möjligt och se till att ingen lallar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, det här är den första server jag kör på
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Liljeblad
Vad är ditt discord namn? lucass#8888
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Liljeblad och är 18 år gammal, när han var 4 år gammal vart han bort adopterad och han vart inte adopterad förens han var 9 år, sen så har han blivit mobbad hela sitt liv så han har haft det svårt att skaffa vänner och därmed har han svårt att lita på folk, han har ett stort intresse för bilar och hans drömjob är mekaniker, han är väldigt snäll och skulle sätta sitt egna liv för att skydda någon annan. hans styrkor är: han är smart och stark.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att det här känns som en bra första server att starta på, jag ska hålla mig på en hög rp nivå och följa alla regler, jag kommer också sköta mig och se till att min rp nivå förbättras.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det ser ut som den bästa servern och att ni är seriösa
Hur hittade du Unive? jag sökte på "swe" på fivem och det var den som jag la märke till
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att alla ska ha kul men samtidigt ha en seriös rp nivå, jag vill också hjälpa andra och höja min rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hjälpa så många som möjligt och se till att ingen lallar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, det här är den första server jag kör på