Nekad lucaso46 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucaso46

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? !lucaso/lucaso46

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Karlsson är 18 år gammal, som liten hade Liam svårt i livet eftersom hans föräldrar var maktmissbrukare detta gjorde så att Liam hade ganska svår uppväxt oftast var de så att han blev svårt misshandlad hemma dagligen och fick nästan ingen mat alls och gick alltid runt hungrig. Hans föräldrar ville att han skulle plugga till läkare men Liam hade andra planer i livet. När Liam fyllde 15 år så struntade hans föräldrar i det och grattade inte äns han. Liam hade massa vänner och hans vänner visste om hur Liams uppväxt var och hur svårt han hade det i hemmet. Några veckor innan Liams födelse dag så planerade hans vänner en suprise utan att Liam visste. Dagen kom nu när Liam fyllde år hans vänner mötte upp han och hade köpt kläder till han och bjudit honom ut och hade roligt. De var då Liam tänkte att detta var hans familj. Liam bestämde att spendera mer tid med sina vänner mer under den tiden så börjar han blandas in i kriminella folket men han började smått och höll med på bråk och massa andra små saker som man gör när man är liten men detta var en början på en stor grej. När tiden kom när han skulle fylla 16 så bestämde Liam sig att rymma hemifrån och börja sova över hos sina vänner. Några år senare är Liam nu 18 och under dem här tiderna så hade Liam förlorat några av sina barndoms vänner till det kriminella livet och det tog hårt på han, Liam var efter hämnd och letar efter det folket som sköt ihjäl hans vänner som betydde familj för han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och bra/hög rp nivå och vara väldigt aktiv på dagarna och kvällarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna ett scenario och också göra så motpartnerns sida får det kul också. Alltså att man inte bara spelar för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla grundregler och några av dom är RDM som innebär random deathmatch och det är att man inte bara åker och dödar alla man ser alltså random personer, VDM innebär Vehicle Deathmatch det är när man använder äns fordon som ett vapen, NLR innebär New Life Rule det är när man dör så får man inte komma ihåg vad som hände det scenariot, och så tar jag den viktigaste regeln inom mig Sunt förnuft det är att man ska ha ett logiskt tänkande och tänka som man hade gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har snart 4 års erfarenheter inom rollspel på fivem, på fivem har jag spelat på många stora servers några av dem är Valon, Nolife Rp, Silverberget och många fler. Sen har jag varit staff på många servers också fast det hjälper kanske inte jätte mycket när vi snackar medlems ansökan. Men mitt slutgiltiga svar: Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej skulle jag nog inte säga men tack om ni läser min ansökan och ha en bra dag!!!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka