Nekad Lucasking2010 | Whitelist ansökning [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lucasking2010

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153473484/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucasking2011#5954

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Falk och är en 22 årig man som är en väldigt omtyckt person och en väldigt snäll person och är villig att hjälpa folk. Lucas har ett enormt intresse för bilar, för när han var liten fick han följa med sin pappa och mecka med bilar och det gjorde så han fick ett intresse för bilar. Han är född i Sverige och bor med sin storebror i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? För att Jag bidrar med att hjälpa folk som behöver hjälp med allt möjligt och jag vill se till att min karaktär får ett jobb tillexempel som mekaniker eller Falck eller något som har med fordon att göra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha mer möjligheter inom rpen på servern typ som jobb och mer.

Hur hittade du Unive? Genom min storebror som tipsade om denna server, sen tyckte jag om den så jag valde att spela på unive då.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rpa och ha riktigt kul på servern och älskar att rpa och skulle gärna vilja ha ett jobb inom fordons yrket som sagt tillexempel som mekaniker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte just nu för enligt mig är den här den bästa servern.

Tillbaka