Nekad lucaskga | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucaskga

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lucasaen

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucas 😘#5324

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2009

Berätta om din karaktär. Adolf Andersson hade från början en bra uppväxt: Rik familj, bra vänner och annat. Sen en dag när Adolf kom hem från skolan för tidigt så satt det massa män i vardagsrummet, det var kriminella människor och Adolf va jätterädd. Han gick upp på sitt rum och satte för sin stol för dörren. Dagen efter rymde Adolf hemifrån. Adolf har varit på rymmen i snart 10 år och har inte varit i skolan en ända gång. Därför har Adolf ingen ordentlig utbildning men han är inte arbetslös, Victor arbetar som gruvarbetare men hans dröm är att bli Mekaniker på Meknomen eller liknade. Annars så gillar Adolf att festa, meka och köra med bilar, träffa folk och fiska med vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Unive har alltid varit störst i Sverige och kommer förmodligen alltid vara det. Servern kommer nog inte dö ut inom snar framtid och många av mina kompisar spelar där så jag kommer spendera mycket tid på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om vi pratar om serverns rp så kommer jag att bidra med stark och realistisk rp, samt skapa scenarion som är roliga för båda medparterna. Senare vill jag bli polis och skydda Unives invånare Skicka meddelande till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte alltid jag som ska vinna, ibland måste båda medparterna ha kul och om bara jag vinner så blir det inge kul så om andra personen har rätt så ska jag spela med och inte käfta emot och vara ego

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka