Nekad lucaskga | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucaskga

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lucasaen/

Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? lucas 😘#5324

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2009

Berätta om din karaktär. Adolf är en självständig man som har en helt normal familj ute på landet men nu vid 38års åldern bestämde sig att flytta in i storstaden. Hans pappa Lars och hans mamma Kristin har snart varit gifta i 45 år. Men Adolf fick reda på att hans pappa har fått cancer några dagar efter att han flyttade, så han kan vara lite nere ofta och ibland får han hemlängtan så i framtiden kan han kanske resa bort till hans föreldrar för att hälsa på i nån vecka lite då och då. Bertil är väldigt sårbar men så man kallar det ute på landet så är han Kärig som en stöck (innebär att han är ganska hård och sur, extremt stark och självisk) Men allt det stoppar han inte från att fälla nån tår här och där. Men tillbaka till det förflutna, Adolf har jobbat och slitigt blod svett och tårar inne på sitt gamla jobb (volvo) chefen har gett Adolf en volvo 945 får allt hans hårda arbete så är Adolf väldigt kunnig om bilar och skulle verkligen se fram emot att jobba på mekonomen i framtiden, men ingen vet vad som kommer att hända.
Adolf är lite rund om magen och kan därför vara lite klumpig, han har också grov adhd så han blir väldigt arg på sin bil ibland om inte annat. Adolf jobbar nu som lastbilschaufför och börjar tröttna rejält på det. Som sagt väldigt självständig så han klarar sig själv i de flesta fallen. Han söker fru nu och har gjort det i flera år, Hans mål är att få en normal och hygglig familj med 2 barn och en schäfer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag har bra rp och koll på reglerna. Och nu vill jag kunna rpa fult ut på denna servern för jag tycker om den och har spelat lite grann som icke whitelist. Jag gillar den här servern väldigt mycket för det är sköna spelare och staffs. Jag ska göra så mycket jag kan för att göra roliga scenarion så andra spelare blir intresserad av denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker jag har bra rp och koll på reglerna. Och nu vill jag kunna rpa fult ut på denna servern för jag tycker om den och har spelat lite grann som icke whitelist. Jag gillar den här servern väldigt mycket för det är sköna spelare och staffs. Jag ska göra så mycket jag kan för att göra roliga scenarion så andra spelare blir intresserad av denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I princip vad som står, vi lotsas jag och en annan är i ett argument och för roleplayens skull så kan man låta han vinna argumentet, fighten eller vad det nu kan vara. För att båda parterna ska ha en rolig upplevelse.

Hur hittade du Unive? tiktok och vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka