Accepterad Lucasio | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snabbe

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199194088070/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? greken#4987

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2009

Berätta om din karaktär. ahn heter alexberg och är 21 år gammal han är från en stad som heter stocholm han är inte från orten han har mest suttit hemma hela tiden när han var barn. hans mamma lämnade han när han var 8år gammal. han berättade till sin bästa kompis men han trodde inte alex han sa att hon kanske jobbade sent eller nå sånt. så än idag har alex inte vågat berätta till någon annan han är glad person på utsidan men inte på insidan. alex hade inte så många kompisar när han var ung just nu är han ganska ensam. han har ett intresse de är att laga pizzor han älskar att lagpizzor. han drömjob är att jobba på en pizzeria. de började med att alexs pappa mjobbadepå en pizzeria, sen har alex bara börjat gilla de.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill utcekla min rp nivå och börja jobba. om någon behöver hjälp så ska jag hjälpa dem. tex. om någon icke medlem skriver på discord i almänt som inte kan så mycket som är ny, så kan jag hjälpa han. unive är också en väldigt rolig server mycket saker händer å alla är trevliga. kommer som sagt vara hjälpsam och trevlig på server. kommer rpa seriöst och inte lalla runt. kommer vilja skapa trevlig miljö på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan börja jobba å få så många som möjligt att vela spela på servern å få alla att ha roligt. kommer försöka få folk att spela på servern så de blir fler på server . kommer vara trevlig och snäll mot andra så att folk ska tycka bra om srvern och spelarna på den.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt man inte alltid kommer vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? jag kollade på twitch å tyckte den såg rolig ut sen började jag spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka