Accepterad lucashellstrom | Medlem ansökning [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucashellstrom

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? hasbulla4289

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Salomon, han är laglydig med kriminell historik, han har lärt sig av sina misstag och försöker leva livet som en ordningsam och en bra medborgare. Han har gjort allt han kan för att jobba på sig själv, han har nu insett att det han vill göra i livet är att hjälpa människor, på grund av sin omtänksamma sida och trubbel i sitt tidigare stadie vill han göra livet enklare för alla andra. Han är 24 år gammal och brinner för att drivas framåt inom både karaktär men även karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vill bidra till en bra gemenskap där alla känner att det är roligt att spela RP och va en del av communitiet. Vill spela RP för att det är kul att ha en annan verklighet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska självisk i alla delar av RP:n, man ska försöka göra det roligt för alla så att ens egen karaktär inte är den enda som kan vinna på olika slags scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska spela sin karaktär ingående och genomtänkt, exempelvis använda samma röst som passar in på karaktären. Man skall inte lalla omkring och göra det svårt för andra karaktärer "bara för att". Man skall använda sig av sunt förnuft. Inte heller försöka skifta karaktärer inom sin egen karaktär, till exempel skifta mellan kriminell och polis etc..

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Aldrig tidigare provat utöver fantasierna sedan barndomen att kunna spela ett spel och göra det man vill som någon annan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och analyserande. Vilket jag tror kan bidra till en bättre RP för både mig och andra.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka