Accepterad Lucasgamer32 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Användarnamn: Lucasgamer32

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994873921

Vad är ditt namn i verkligheten? Jan

Vad är ditt discord namn? Jan_K#9385

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag är 30 år och min dröm är att bli ordningsvakt. Min hobby är att spela fotboll på fritiden och jag gillar och vara med vänner. jag är trevlig person.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill ha job som man behöver va whitelisted för och jag vill ochså visa att jag vet hur man rp'ar och jag vet reglerna och om denna servern skulle bli whitelisted så är jag redan det så det är bra och jag gillar servern skulle villja ha den här servern som mitt main fivem server

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag börjar gilla den här servern. Min vän rekomenderade servern för mig och det är en bra server.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 100 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekomenderade och sa den var jätte bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på den här servern multistaden.

jag tycker du har fått med det mesta, som vad din karaktär vill jobba som och vad hans hobby är. det spelar ingen roll hur mycket man skriver huvudsaken är att du får med allt
GODKÄND.

låser & arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka