Accepterad Lucasgamer32 | Whitelist ansökning(Razmuu)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Användarnamn: Lucasgamer32

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994873921

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? POPSMOKE#9385

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Jonatan Svensson och är en trevlig kille, jag gillar fotboll, basket och hockey tycker att det är roligt att spela nåt på fritiden liksom. Jag som person är positiv och tänker positiv är aldrig en negativ kille jag som person är trevlig mot alla och gillar och vara med vänner och göra nåt tillexempel chilla nånstans. Mina känslor är att jag är en trevlig person och jätte snäll mot alla andra och respekterar dem, alla är för mig som syskon och jag respekterar alla fast om dem inte respekterar mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag börjar bli lite mer van i staden och börjar få bra koll på dess regler. Jag har brytt mot några regler förut men har tagit lärdom av dem. Jag vill få jobb och tjäna pengar och göra samhället bättre tillexempel jobba som polis och göra det bra för alla så dem ska må bra och inte dåliga. Jag vill rpa bra och inte dålig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att för jag har spelat på denna serven ett tag även varit WL innan jag tog en paus på 4 månader. Jag tycker om servern och tycker om alla staff och dem som håller på med servern och tycker dem gör ett bra jobb med den. jag vill kunna göra saker som man måste vara WL för t.ex söka vissa jobb vara med i gäng osv. kunna ta del av andra chattar där man måste vara WL. Jag vill bli WL då jag alltid har varit trogen till denna underbara server.

Hur många timmar har du på FiveM? ungefär 200 timmar

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekomenderade och sa den var jätte bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja men har tagit lärdom av allting och kommer inte göra det igen i denna servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på den här servern multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka