Accepterad Lucasgamer32 | Whitelist ansökning [Hezus Gonzales]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Användarnamn: Lucasgamer32

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994873921

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Kompizzz#9385

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonathan svensson han är 30 år gammal och flyttade in i stan för 2 månader sedan. Han har 1 son som inte är stan just nu,hans hobby är att spela fotboll,data spel, simma och massa mer. han är trevlig,omtänksam och allmänt skön,han är en positiv grabb och lyssnar på folk mycket. han har många vänner han brukar hänga mer och det är hans liv finns mycket mer som jag skulle kunna skriva men för mycket.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli White list för jag gillar multistanden och för jag vill ha jobb på denna servern för jag vet att det är bra och är aktiv och jag vet reglerna, jag kmr bidra bar rp'a och inte dålig så klart för det här den bästa servern och jag vill bli white list för det kmr va roligare för mig att vara dee och att ha jobb här och det är därför jag vill bli en medlem/White list på denna Multistaden Community plus denna servern är scenarios bra och andra servers har inte lika bra rp'a som denna servern och kmr lägga mycke tid här

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? nästan samma fråga som innan, men jag gillar denna servern jag vill bli White listad för jag vill ha jobb och rp'a fullständigt på denna servern det jag menar med det är att jag vill bara rp'a på denna servern för den är bra och allt är roligt scenarios går bra mest och jag kmr kunna träffa andra och kmr få veta speciella tider när det är möte och den här är en bra server helt ärligt

Hur många timmar har du på FiveM? 350 timmar ungefär

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekomenderade och sa den var jätte bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja tyvärr.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på den här servern multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka