Nekad Lucasgamer32 | Chef-jobb ansökan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Användarnamn: Lucasgamer32

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Lucas

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 430 ungefär

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tycker om bilar och min dröm är att fixa bilar IRL och just nu är det inte så många som jobbar så jag vill göra jobbet aktiv och att alla mina anställda ska gå på alla larm och just nu när folk ringer meko så svarar ingen och dem blir arga så det är därför jag vill bli chef där ska se till att alla sköter jobbet och att dem går på alla larm dem hinner. Jag som chef kommer ha möte också ibland och ibland kan jag göra tillexempel car meet vid mekonomen och den som kommer med fetaste bilen får grattis lagning i 1 vecka. Tycker om att fixa bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte jobbat med det här innan men vet priserna för det mesta och vet hur man ska prata med kunder på ett bra sätt och har sett hur vissa där jobbar. Jag har varit förut Chef på falck och tyckte mest om att laga bilar och sånt. Jag kommer vara jätte aktiv och försöka alltid mitt bästa. Jag vill alltid börja med nåt nytt och just nu har jag inget jobb och det är tråkigt och vara arbetslös.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jonatan Svensson och han är född 1990 så han är 30 år och hans mamma och pappa har dött i en bilolycka så han bor själv nu i en villa och han älskar och vara med vänner på fritiden men just nu har han ingen jobb men hans dröm har alltid varit att bli mekonom för han tycker om att fixa bilar. När han var 14 år så hjälpte han sin pappa alltid med att fixa bilar så nu när han har blivit står då tänkte han det var roligt när jag jobbade med pappa när jag lagade bilar. Men nu när han blev står så dog hans Mormor så han avgick från jobbet han hade så nu han har inget jobb och har tänkt att bli mekaniker.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 5 timmar
Helger: 8+ timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, man kan inte hitta bättre server, ägare, staff och admins.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja läser dem varje vecka!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka