Nekad Lucasgamer32 | Chef-jobb ansökan [Martiin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Användarnamn: Lucasgamer32

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? larrson mäklarefirman

Vad heter du IRL? Lucas

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 300 timmar ungefär

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har intresse för det här jobbet och tycker det är roligt att sälja hus till folk så dem kan rpa bättre exempel när dem vill stänga sin fivem så kanske dem kan sa jag ska hem och sova lite om ni förstår vad jag menar alltså ha en bra rp. Min vän var chef förut där och han sa det är roligt och jobba med mäklarefirman och man träffar olika personer. Då kan jag skapa kontakter som kan leda till ett heltidsjobb och få referenser.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfareneheter är att tycker om jobbet där du kan sälja hus och kunna prata med folk och inte vara otrevlig mot dem, man måste visa respekt och därför jag vill bli chef över mäklarfirman jag är en sån snäll, trevlig och tålamod person.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jonatan Svensson och är 31 år gammal. Min karaktär kommer från sverige. Jag är snäll person, trevlig, omtänksam och respektera alla och är inte kaxig mot andra vill att alla ska ha det bra. fast andra är respekt lösa så är jag respekt full jag gör det inte tillbaks. Jonatan Svensson gillar vara ute med vänner på fritiden och ha det roligt och spela typ fotboll eller basket. Tycker mest om hockey för det är roligt.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 3-5 timmar.
fredag-söndag 6+ timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart, bästa servern hittils.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej självklart inte för multistaden är bäst.

Har du läst våra Regler? Yes.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka