Lucasgamer32 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
376
Reaction score
55
Användarnamn: Lucasgamer32

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Jallajiiääpp#9385

Ange ditt födelsedatum 17 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 5 h beror på mina prov och läxor
Helger +8h

Berätta om dig själv Jag är en trevlig och lugn person, jag är omtänksam och är allmän skön person, jag älskar att vara med mina vänner på fritiden. Jag brukar spela fotboll på fritiden och brukar hänga med familjen. Jag brukar bli arg bara ibland men annars så är jag allmän skön person och jag älskar att spela spel.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att alla följer reglerna och att alla rpar bra. Vill hjälpa till staff teamet och göra servern till 1 platsen för man kan inte hitta bättre servern än den här och jag ska se till att ingen bryter mot en enda regel. Jag se till att alla scenarion går bra till och att ingen dödar varandra på GZ vilket man inte får och man kan få ban för det. Om nån bryter mot nån regel så säger jag *Hoppa support kebaben* exempel och sen så tar vi det i support i lugnt och rå och att ingen sak skrika i support och alla ska hålla sig lugna. Jag vill hjälpa till bara och göra servern till den bästa. Ska se till att ingen skada händer mot servern. Jag skulle vara aktiv i forumet och se alla banöverklagor och sånt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 2 månader.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att jag vill göra multistaden till den bästa servern och när jag bannar dem så skriver jag anledningen till det så när dem har gjort banöverklagan så ser jag om dem har förståt vad man inte får göra och vad man inte får göra. Jag kan inte hitta bättre server än Multistaden 100% för Philip har lagt ner sin tid på den här servern så han gör alla nöjda det är därför jag vill bli staff. Nu är det så ni vill ha mer staff så jag tänkte jag kan testa på och göra mitt bästa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag ska kolla till att alla följer reglerna och inte gör nåt fel. jag vet alla regler så jag kommer säga dem:

REGLER:

Rdm: När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.

Vdm :När du kör över en person med ett fordon, vilket man inte får göra.

Copbait: när du försöker göra så att du får polisen efter dig och om nån gör det då kickar jag han.

Metagaming: När du använder information från något du fått reda på Out of Character

NLR: Är om du har haft nån scenario och nån har dödat dig så betyder det att du inte minns nåt.

Jag vet också hur man kickar folk:

/kick [ID] [ANLEDNING]

FEARRP
Du ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rollspela som om du är rädd.

POWERGAMING
När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i saker i hög hastighet sen fortsätta som om ingenting har hänt.

Jag vet mer men säger bara några.

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, när jag kom in i servern så hade jag alltid tänkt att bli staff så tiden har kommit nu så jag tog och gjorde ansökan och hoppas jag blir godkänd så kommer jag alltid göra mitt bästa. Kommer se till att det inte händer nåt skada mot servern tillexempel som Moddare ska direkt till en högre staff och säga direkt till philip vad som sker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja absolut!

/bring ID

/goto ID

/tpm då teleportar du till din marker.

/Sqlunban steamnamn= då unbunar du.

/sqlsearch steamnamn då ser du någons steam ID

/sqlbanoffline när du bannar offline.

/setjob [ID] då ger du dig jobb.

/tp teleportar till dina kodinater.

/car spawnar du fram T.E.X em bil.

/spec id då specar du.

/noclip det gör så du kan flyga runt i staden så alla sköter sig

/DV du tar bort ett fordon.

sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar, samt vilken Staff som utfört ban.

/bring=för att tpa en person till dig.

/Freeze=för att frysa en person så han inte röra sig

/goto id=för att gå tpa till personen

/toggleid=för att se personens id

/spec=det är som noclip fast du rör dig med gubben

/announce= du ger ett viktigt meddelande till servern

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja absolut jag lär mig snabbt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej absolut inte kör bara på multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Senast ändrad:
Nekad pågrund av bristande aktivitet under månadens gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka