- Meddelanden
- 1,096
- Reaction score
- 19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117342328/
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas dahlgren
Vad är ditt discord namn? Lucasdahlgren
Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är snäll och rolig bra personlighet
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill kuna få mer jobb som polis/ambulans/säljare
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för detta är den bästa servern på fivem och jag hade velat kunna jobba som polis/ambulans
Hur hittade du Multistaden? jag gick in på fivem och så låge er server högst upp på svensk servrarna och jag klicka in på den och det var den bästa fivem servern enligt mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara seriös och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden rp
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas dahlgren
Vad är ditt discord namn? Lucasdahlgren
Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är snäll och rolig bra personlighet
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill kuna få mer jobb som polis/ambulans/säljare
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för detta är den bästa servern på fivem och jag hade velat kunna jobba som polis/ambulans
Hur hittade du Multistaden? jag gick in på fivem och så låge er server högst upp på svensk servrarna och jag klicka in på den och det var den bästa fivem servern enligt mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att vara seriös och ha kul
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden rp