lucasffs34 | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199117342328

Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? lucasffs34#3254

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter JONNY gustavsson och kommer från Ukraina och Libanon. han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så JONNY är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. han har gjort det nu i 4 år och har flyttat till Unive nu, han har stor erfarenhet av kriminalitet och vill börja med det i hans nya stad. men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är dråger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är gäng, det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet jwagen, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tilräkligt bra enligt han lagkamerater så han slutade fasst han älskade det.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har väldigt seriös och hög rp nivå och jag följer reglerna så bra jag kan och jag kommer vara en trevlig och aktiv spelare och för att jag alltid rpar så realistiskt jag kan

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har spelat på denna servern ganska långtid nu och jag hade velat kunna upptäcka nya saker i rp som tex whitelist jobb

Hur hittade du Unive? mina kompisar tipsade mig om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att försöka simulera att det ska vara så värkligt so möjligt och att man ska få en son värklig känsla så de känns som det är i verkliheten och att få ett jobb eller till och med bli chef nån stans och bli en framgångsrik person men det är också att sprida mycket glädje och att ha kul så klart

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top