Nekad lucasffs34 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucasffs34

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonny Gustavsson 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, tevlig och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonny Gustavsson är 26 år och kommer från Sverige. Han växte upp med sin mamma som var sjuksköterska och sin pappa som jobbade som bil mekaniker. Redan som liten gillade Jonny att skruva isär saker och meka i garaget med sin pappa. Skolan var inte hans grej men han var händig och tekniskt lagd. Efter gymnasiet testade han olika jobb men hans dröm har alltid varit att bli mekaniker. I framtiden vill Jonny öppna en egen bilverkstad där han kan jobba med bilar varje dag. Han drömmer om ett liv med eget garage frihet och något han verkligen brinner för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är en hög och bra rp nivå som är seriös och bra. Jag kommer också bidra med en rolig karaktär som är utvecklad och unik och även skapa bra utvecklade senarion som är roliga för båda parter och som är utvecklade och som är sociala. Jag kommer allmänt även bidra med en skön personlighet och en rolig karaktär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det det innebär att man ska inte bara spela senarion så man själv ska vinna dem utan man ska låta motparten ha en chans att vinna och kanske till och med låta dem vinna senariot om det kan få en bättre och roligare utgång. Det innebär även att man inte ska göra senarion som man bara själv kan vinna utan låta andra ha en chans också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt men det var jätte länge sen innan jag kunde alla reglerna så kommer inte ihåg vad som hände. men det jag lärde mig var att läsa reglerna innan jag fortsatte spela

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja till exempel rdm innebär att man inte får döda någon utan anledning, Copbait är att man inte ska försöka få polisen att jaga eller vara efter en med mening då man inte hade gjort det irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min kompis gjorde slut med sin tjej idag så att vi kan inte festa med dem längre. Så nu måste jag börja rpa igen

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka