Nekad lucasffs34 | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? lucas

Vad heter du på discord? lucasffs34#3254

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 560 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag hade velat bli något som likanar polis för jag har varit det innan och jag hade velat testa något nytt som endå är likt och jag vill också göra staden tillen bättre plats och jag vill också lära känna nya mänsikor i mitt arbete och då är detta perfekt och jag vill bli det också för att jag brinner för att ta hand om folk och att göra folk glada och att vara rätt sida lagen

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? mina erfaren heter är inte stora men jag har jobbat som polis och då tar man ju hand om folk på nästan samma sätt så och jag har också varit chef över andra företag innan så av det vet jag hur man driver ett före tag framåt

Berskiv din karaktär? jag heter jonny gustavsson och är ifrån Ukraina och Libanon och flyttade till sverige i mjölby en liten håla där de bor runt 1000 pers. och jag vill kunna försörja mig själv. så jag vill skaffa vänner. så jag kan börja leva ett bra och helsosamt liv Dagen jag fyllde 21 så var vårat umgänge ofta i bråk vi gick ut för att fira mig. Som vanligt hamnade en polare i bråk och de skulle prata utanför klubben. När vi sedan letade efter honom så var han borta... Så nu står jag här med en polare som blivit mördad och sen dess har jag alltid velat bli något som stoppar alla dessa hemskheter så detta inte händer ingen på någon annan för alla är lika värda här i värden

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 10:00-00:00 varge dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka