Nekad lucasffs34 | Chef-jobb ansökan [Kev1n] (Båtbolaget)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? lucasffs34#3254

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? sen i januari 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka utveckla jobbet igenom att jag kommer försöka få in mer anställda mellan 10 - 15 stycken som värkligen brinner för jobbet och tycker att det är kul för att det mycket större chanser att folk är aktiva om dom tycker att jobbet är kul och jobba där och inte bara är där för att tjäna pengar. Jag kommer även försöka fråga staffs om man hade kunnat få ge bonusar till folk som jobbat bra då jag vet att om man får en liten bonus när man jobbar bra så kommer man få en liten extra bra känsla och jobba annu bättre. jag kommer även försöka sikta på att ha så seriös personal som möjligt då jag har erfarenheter av att folk som lallar bara förstör firmans rykte och det kan då göra så vi får mindre kunder

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter inom Båtbolaget då jag både har varit chef och anställd där innan så jag har fått en hel del erfarenhet från det så jag vet hur allting funkar och hur själva systemet där man säljer båtar fungerar och hur man gör för att hålla upp ett jobb stabilt och bra.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 5 timmar varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka