- Meddelanden
- 1,096
- Reaction score
- 19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117342328
Ditt Hex-ID: 110000144f79678
Vad är din discord tagg? lucasffs34#3254
Vem var det som bannade dig? flame
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom kan ha sett fel vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på motor vägen och så kör jag framåt och sen efter ett tag så kommer det en saab mitt i allt och så stog det två personer bakom den och sen så han jag inte bromsa så jag krockade in i saaben och saaben flög in i personerna och så rpar jag på att jag var jätte skadad och sen blir jag bannad för vdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig var det en felaktig ban för att det var en olycka och jag gjorde inte det med mening jag kunde inte gjort något annat
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råkade sitta och prata med min vänner i en intervju och man hörde dom men jag lärde mig av det och har alldrig gjort om det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget jag gjorde enda ut vägen
Har du lärt dig någonting efter din ban? den var felaktig
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000144f79678
Vad är din discord tagg? lucasffs34#3254
Vem var det som bannade dig? flame
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom kan ha sett fel vet inte
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på motor vägen och så kör jag framåt och sen efter ett tag så kommer det en saab mitt i allt och så stog det två personer bakom den och sen så han jag inte bromsa så jag krockade in i saaben och saaben flög in i personerna och så rpar jag på att jag var jätte skadad och sen blir jag bannad för vdm
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig var det en felaktig ban för att det var en olycka och jag gjorde inte det med mening jag kunde inte gjort något annat
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råkade sitta och prata med min vänner i en intervju och man hörde dom men jag lärde mig av det och har alldrig gjort om det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget jag gjorde enda ut vägen
Har du lärt dig någonting efter din ban? den var felaktig
Har du läst våra regler? Ja