- Meddelanden
- 1,096
- Reaction score
- 19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117342328/
Ditt Hex-ID: 110000144f79678
Vad är din discord tagg? lucasdahlgren#3254
Vem var det som bannade dig? olle
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var att jag körde voi mitt i vägen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg till maja lisas på en voi och precis innan jag kom till dören blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban det var jag som jorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första bann var natt jag råka hoppa in i en sicuritas bil för att jag var ny på spelet ban 2 det var att jag var nära att köra in i en ambulans för den svängde ut framför mig ban 3 jag körde som en idiot i trafiken och bara gorde som jag ville mig som en idiot
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? köra voi på trutuaren där man ska köra voi och inte mitt i vägen
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man bara ska köra voi på trutuaren och inte på vägar
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000144f79678
Vad är din discord tagg? lucasdahlgren#3254
Vem var det som bannade dig? olle
Hur lång tid var din ban? 10 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var att jag körde voi mitt i vägen
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg till maja lisas på en voi och precis innan jag kom till dören blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban det var jag som jorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första bann var natt jag råka hoppa in i en sicuritas bil för att jag var ny på spelet ban 2 det var att jag var nära att köra in i en ambulans för den svängde ut framför mig ban 3 jag körde som en idiot i trafiken och bara gorde som jag ville mig som en idiot
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? köra voi på trutuaren där man ska köra voi och inte mitt i vägen
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man bara ska köra voi på trutuaren och inte på vägar
Har du läst våra regler? Ja