Accepterad lucasffs34 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: lucasffs34#3254

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2007

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att vilja bli staff är att jag tycker att det är ett roligt arbete som man får vara kreativ i. Jag vill även bli staff för att jag är en snäll och trevlig kille som älskar att spela och och det roligaste spelat enligt mig är FiveM. Jag är en aktiv person som kan sitta uppe länge på nätterna och kan vara väldigt aktiv som staff jag är också enligt mig själv väldigt snäll och trevlig person som hjälper folk med det dom vill ha hjälp med och försöker lösa problem den enklaste men bästa vägen som är möjlig. Jag älskar också att prata med nya människor och att skaffa nya vänner hela tiden och att vara väldigt aktiv i mitt arbete och att göra mycket saker som jag tycker är kul och vara kreativ på min fritid. jag vill även bli staff för att jag tycker jag är mogen för min ålder jag kan vara aktiv och jag älskar att vara social och snacka med människor. Jag tycker också att jag ska bli staff för att jag har bra erfarenheter som gör att jag vet hur allt funkar och jag ska lösa en situation på bästa sätt,

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv på server ungefär 7 timmar om dagen men det varierar lite men det kan vara mer eller mindre beroende på om jag ska göra något under dagarna eller om jag ska iväg någon stans.

Hur länge har du spelat på Unive? sen i januari 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? ag har varit staff vid 2 tidigare tillfällen så jag har en hel del erfarenhet inom att vara staff så jag vet hur det mesta funkar och hur man ska hantera det.
jag har även ganska bra kunskap när det gäller staff kommandon.

/ban
/unban
/spec
/bring
/car
/sqlbanhistory
/goto
/noclip
/revive
/tpm
/givemoney
/freeze
/toggleid
/togglename
/setjob
/giveitem
/giveweapon
/banoffline
/slay
/kick
/addkey

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Välkommen till staff teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka