Nekad lucasffs34 | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? lucasffs34#3254

Ange ditt födelsedatum 17 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag typ spelar mellan 16:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan januari 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/966756580727083008/1023995689933484072/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt mig är en servervakts uppgift att hålla lite mer kolla i rpn till exempel i lite mindre scenarion där kanske inte en staff speccar eller bara allmänt i rpn och ta återgärder efter vad som gör fel och att lära folk rpa så om någon gör ett lite fel så kanske man skriver /pm id tänk på att du inte får göra så.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har varit det innan och jag har goda erfarenheter av det jag vill också bli det för att jag vill få en bättre rp på servern överlag och jag vill hjälpa nya rpare som gör fel att vet hur dom ska göra för att inte göra fel. Jag vill också bli det för att jag vill hjälpa unive och bli bättre och utveckla servern mer så som att få bort folk som bara är här för att lalla och inte egentligen vill rpa. Även hjälpa till att få så bra rp på servern som möjligt och minimera regel brotten såmycket det går.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse/ är om man till exempel använder sin roll på fel sätt till exempel om man ressar folk som inte ska få ress utan man gör det för att det kanske är deras vän eller någon man känner.
korruption / är typ samma sak men det är lite mer att man gör fel grejer som att gå och banna folk utan andlednig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka