Accepterad lucasffs34 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lucasffs34

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,096
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? lucasffs34#3254

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kan oftsast spel mellan 13:00 och 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan januari 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/822816005742395462/996818287025471571/FiveM_by_Cfx.re_-_Unive_Roleplay_-_discord.gg_unive_2022-07-13_18_38_48.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som hjälper servern ingame och tar hand om server det vill säga att man som servervakt kan hjälpa till med att banna/ kicka folk som bryter mot serverns regler eller att dva bilar som är trasiga och står i vägen. En servervakt är också en person som underlättar för staffsen och deras arbete.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag passar som servervakt för att jag kan hålla mig lugn i stressiga situationer även för att jag står för allt jag gör till 100 procent. Jag är även lämpad för att jag försöker alltid lära personerna vad dom gör fel så istället för att banna kan man kicka dom och skriva vad dom gjorde fel eller att pma dom ingame och skriva det istället för att banna folk. Jag tycker även att jag är bra lämpad då jag har varit server vakt vid två tidigare tillfällen så jag vet hur allting funkar och jag kan alla commnds. Jga tycker även att jag ä lämpad för att jag kan vara väldigt aktiv ingame.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en person som hjälper alla på servern och är trevlig mot alla en viktig sak enligt mig för att kunna vara en bra server vakt det är att man inte ska vara partisk utan man ska ta återgärder på alla man ska inte skit i och kicka dom bara för att det är ens vän eller ställa sig på en väns sida när han har gjort fel. man ska även inte vara korrupt och använda sin servervkat perms till att ge sig fördelar i vissa händelser TEX att man ressar sig i en skott lossnig eller man kickar sig själv för att undvika ett rån eller något över lag.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det är när man använder sin roll på fel sätt och använder den till sin och sina kompisars fördel det vill säga att man inte ska ressa folk efter senario för att dom inte ska bli 12 timmade eller att man kickar någon för att man inte vill vara med i ett senario.

Tillbaka