Nekad Lucase | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucase

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198122231734/

Ditt Hex-ID: 110000109a767b6

Vad är din discord tagg? Oi u twat#3268

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står endast sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Detta vet jag ej (förklaring nedanför)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle köra in i en korsning som jag även hade grönt ljus i, Då körde en Civil polis (En vit Volkswagen) framför mig i korsningen så att vi nästan kraschade och då tutade jag och då vände dom om och stoppade mig dom rpade inte utan stängde bara av mig direkt utan någon konversation eller liknande. Jag tycker att dom hade kunnat prata med mig i OOC och så hade vi kunnat ta det därifrån istället för en direkt ban vilket jag tycker var dåligt från dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då de inte pratade med mig eller liknande och sa vad det var dom skulle banna mig för och jag anser inte heller att detta var något som är straffbart när det var dom som gjorde felet och svängde ut framför mig, och en sådan direkt ban utan något prat i OOC kände jag var väldigt onödigt och fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag körde kanske 20 Km/h över hastighets begränsningen men det tycker jag att man kan Rpa istället och ge böter och inte en ban. Och att tuta på polisen när dom kör ut framför en är väll bara bra för att indekera att dom körde fel. så tycker inte att jag kunde göra något annorlunda så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har väll lärt mig att jag inte ska köra lite för snabbt eller tuta mot polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka