Accepterad Lucasbanan | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucasbanan

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Användarnamn: Lucasbanan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198865956527/

Vad är din discord tagg? Jennifer ツ#9831

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban för att jag trodde en kille tog min voi och då så körde jag på han med voi för jag blev sur. Lite senare blev jag tagen av en gud/mod vet inte och jag sa som det var. Så allt detta var bara missförstånd.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja när jag och en kompis blev rånad och så sprang vi iväg som vi inte skulle göra utan bara ge rånaren pengarna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte springa iväg och ge pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer nogrann att veta om någon har tagit min voi eller inte. Dessutom att inte köra på dom ändå om dom har tagit den

Har du läst våra regler? Ja

Även om killen hade tagit din voi så är det ändå sjukt dålig rp att köra över h*n. Imo så låter det inte som en felaktig ban med tanke på hur du berättat det. Det är VDM och mot reglerna. Sedan att du även sprungit iväg när du blivit rånad får mig att tro att du inte läst igenom reglerna ordentligt. 2 stora anledningarna till varför du blivit bannad och därför tycker jag att du borde vara bannad någon vecka kanske och sedan komma tillbaks när du läst reglerna och kommer ta rp seriöst. När folk bryter mot sådana stora regler så förstör det rp nivån för alla och det är inget vi vill ha på multistaden. Hade jag fått bestämma så hade du fått vara bannad i typ 1 månad och sedan gett dig en sista chans.
Lycka till
Mvh H4llow

din ban överklagan är nu godkänd bara att in och spela igen kingen

Godkänd, låser och arkiverar. Tänk på att inte använda ditt fordon som ett vapen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka