Vidare till intervju LucasA | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LucasA

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198321908176/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucas aldrin#6723

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en glad man som gillar att prata med andra och ha ordning i samhället. Han är 26 år och gillar och ha koll på saker. han flyttade till staden för att han ville prova något större och nytt än för. han är lång och gillar att köra Volvo. min karaktär satsar att jobba inom polisen eller räddningstjänsten och göra samhället trygg. nu så har min gubbe ansökt att få medlemskap för att kunna bo kvar i stan och göra allt det han vill göra i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill vara medlem i en bra server som har många spelare online och att det har så många bra jobb och bra bilar. därför tycker jag att jag ska bli medlem i unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? att antigen jobba inom polisen och göra samhället tryggare eller jobba på räddningstjänsten och rädda samhället från bränder och andra saker som kan hända. kommer också se till att andra följer reglerna och rapportera om det ej gör det det är mina största mål i RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska se på andra och inte bara på sig själv för att den andra spelaren kan ha ett bättre ide och då bör man ta den

Hur hittade du Unive? på reklam på sidan

Tillbaka