Accepterad Lucas234556 | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas234556

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Beast456.

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Lucas Melki är född år 2000 den 17 juni,Lucas är en passionerad och ambitiös person som letar efter tillfällen med mycket erfarenhet. han försöker hitta jobb där han kan lära känna nya folk och trivas. Varje dag vaknar han med ett leende och positiv energi till alla runt om kring honom.
Lucas är inte bara en snäll person utan en älskad person, det är hans mål i alla fall. Han brinner för att skapa miljöer där människor kan trivas och ha roliga minnen med Lucas. Lucas har alltid varit duktig elev och arbetes kollega som ägnar sig till att jobba så hårt och så effektivt han kan.

När Lucas inte är upptagen så tar han sin tid åt sina personliga intressen. Han älskar att resa och upptäcka nya platser runt om i världen. Han älskar att spela videospel.
och har även ett väldigt stort intresse för friluftsliv. Han älskar att vara i naturen och njuta av dess skönhet. Att vandra och utforska nya platser ger honom en möjlighet att koppla av och få ny energi till nästa dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag kommer bidra RP till en helt ny nivå till servern och jag kommer att RP:a väldigt seriöst i min roll och du är villig till att utföra scenarion även om dem inte kommer vara till min fördel, jag vet själv att det inte kommer gå min väg. Varför jag ska bli whitelistad är eftersom jag kommer komma med en hög kvalite RP mot alla som spelar, jag har även läst reglerna i servern och kommer lyda för om man inte gör det blir man av med medlemskapet, jag vet vad som är rätt och fel och har bra erfarenhet i svenska servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex att jag inte ska vinna alla scenarion om jag och några personer slås så ska jag inte ta ner alla utan man ska vara rättvis och inte köra för sin egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och här är mina exempel: FEARRP innebär att man inte värnar om sitt liv.RDM random death match, man dödar någon utan anledning.och ett exempel är suntförnuft, det betyder att man ska inte göra grejer som verkar orealistiska

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat i några servrar men har inte trivs men nu är jag till backa till unive som jag alltid känt mig trygg hos.s

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag alltid följer reglerna och spelar så realistiskt jag kan och har positiv energi mot alla.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka