Accepterad Lucas234556 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas234556

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199209681291/

Ditt Hex-ID: 11000014a78918b

Vad är din discord tagg? beast456.#2949

Vem var det som bannade dig? Sliskig mot tjejer i sjukhuset

Bild på banmeddelande: d996ae7c-34de-4e91-8fca-f2ad16987215.jpg76ca40c4-b9c8-42c9-ba1f-1fda0be35012.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag var sjukhuset när min mick var mutad, på väg ut från sjukhuset gjorde jag en animerad syncad emote mot en sjuksjöterska och sedan gick ut för att göra min grej, jag stängde min dator min dator efter 20 min ish. ungefär en timma eller två så skulle jag in i unive där jag såg att jag var bannad för 19 dagar som ni kan se. och de står att jag var sliskig till många tjejer men pratade bara med en i sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick till sjukhuset för att bli läkt pågrund av min spine skada.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet inte om jag har kränkt eller gjort så att nån har känt sig obekväm på något sätt men om jag har vill jag bara säga förlåt och att jag inte kommer försöka göra det igen,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
jo, min första och enda ban var när jag var maskerad i piren, som var min första gång jag nånsin spelade Unive, annars har jag följt reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara gått ut från sjukhuset och börja jobba igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lovar på allt och alla jag känner att jag aldrig ska försöka göra någon obekväm eller vara sliskig om jag nu var det på något sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka