Nekad Lucas2.0 | Chef-jobb ansökan [REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucas2.0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Lucas Lindell

Vad heter du på discord? Knubben#5869

Hur gammal är du? 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade innan i ungefär 4 månader och jag började precis med en ny karaktär efter två månaders paus.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer vara en ganska aktiv chef och kommer försöka göra intervjuer med många personer och kommer också utveckla hur aktivt stället är. Jag kommer också komma med en positiv attityd och kommer hjälpa så mycket som möjligt men kommer fortfarande vara strikt då det nästan alltid är nödvändigt att vara strikt. Jag siktar på att utveckla ett kriminell fritt företag med en bra miljö som möjligt, med snälla arbetare och aktiva ska de också vara. Jag kommer försöka få en bra rp nivå på företaget och roligt för både dem som jobbar och de som köper. Jag kommer också ta jobbet så seriöst som möjligt på ett roligt sätt. Jag kommer utveckla företaget så att det blir ett stabilt företag, Om jag blir chef kommer jag också bara hyra mogna personer som vet hur man rpar bra och på ett roligt sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket inom att sälja hus men jag har jobbat med båt och bil försäljning innan. Dock är jag väldigt snabb på att lära mig om saker. Jag vet också hur fakturs systemet funkar i med att jag jobba på Marja lisas.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst två timmar om dagen och på helgen kan jag spela bra mycket mer (Har ganska mycket skola)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Definitivt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka