Nekad lucas12345 | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lucas12345

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198076562862/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucasO

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter big g Nilsson han äskar att åka cross och chilla vid piren big g nilsson föräldrar kom från Spanien men en dag när big g nilsson blev 15 så var han tvungen att jobba på Mekonomen för att få pengar till sin familj för att dom hede inte så mycket pengar och han känade runt 3000 pär månad och det räckte inte för 4 stuckna som bor i ett litet hus med en en sovrum och ett kök och en toalett big g nilsson hade en bra plan att känna pengar på att sno saker som mobiler pengar och annat som är värt big g nilsson försökte sno en kärings mobil men han var för rädd att göra det men efter en stund där big g nilsson följde efter henne så såg han 6000 Kronos i hennes ficka han hade inget vall en att sno så att big g nilsson springer till käringen och snabbt tar hennes penger och sen när big g nilsson kom hem så blev hans föräldrar glada för att big g nilsson sa att han hittade dom i en soptunna

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har bra rp nivå och att jag kan rpa på allt jag gör inget dumt eller annat skit jag följer reglerna som det skas och jag vill börja på meko eller falck och hjälpa folk det hade varit kull sen att jag älskar dena server så att det går att inte göra någon ting utan medlemskap och att jag har reden bra rp nivå

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra spelare roliga spelare och rolig server där det är många folk som spelar altid någonting att göra och en bra ägare och bra supports det får mig och bli kär i unive

Hur hittade du Unive? en kompis vissade mig den så att jag tästade och älskade unive på 0,01 secunder

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt måll med mitt rollspel är att spa så bra jag kan och
vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli medlem och att ha roligt med unive jag mitt måll är att ha alla crossar och crossar och Ferrari 488 Spider det är mitt mål kan inte utväkla mera på denna svar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka