Accepterad lucas12312333 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Karlberg

Vad är ditt discord namn? hexagonnibba#4469

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bengt Oloffson han har bott i Unive ett litet tag han gillar verkligen staden men har har gjort massor olika saker som inte är bra för han Bengt vill börja ta tag i sitt liv och jöbba på marja lisas då det är hans drömjobbb han vill också ha den möjligheten så därför måste han vara en medborgare men Bengt vill också börja utveckla sitt liv som att skaffa nya vänner och det viktigaste kommmer nu vara hans liv innan brydde han sig inte om sitt liv lika mycket eftersom han inte var medborgare och inte kunde ha sitt drömjobb han gillar bilar väldigt mycket. Bengt är inte en person som är känslig han gillar att ha kul med sina vänner och det viktigaste för Bengt är att Värna sitt liv. Bengt är 20 år han älskar bilar och att sprida kärlek och a´tt jobba.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna få en bättre rp nivå och kunna förbättra min rp nivå och för att bengt också ska kunna jobba inom sitt drömjobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med till servern är att försöka ge så bra rp som möjligt och följa alla regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man för båda parterna i ett scenario och att man inte bara rollspelar för sin egen part då kan båda parterna vinna och det kommer leda till att det blir roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Min vän rekomenderade servern till mig så jag testade servern fastnade redan för efter ungefär 1 timmer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka